Монографії

Інформатика. Інноваційно-інформаційні процеси у маркетингу : монографія/за ред. Л.М. Савчук, М.О.Багорка. - Дніпро: Журфонд, 2019. - 336 с. ISBN 978-966-934-230-0

Розділ 2.3 Прокопчук Ю. А. Ребрендинг концепции "Мозг фирмы" в свете цифровой и технологической трансформации бизнес-процессов. Дніпро: Журфонд, 2019. - С. 82 - 94.

Савчук Л.М. - Національна металургійна академія України.

Багорка М.О. - Дніпровський державний аграрно-економічний університет.

Монографія розрахована на широке коло вітчизняних фахівців, науковців. Представлено результати досліджень з теорії, методології та практики сучасних інноваційно-інформаційних процесів у маркетингу.


© 2001-2021 Інститут технічної механіки НАНУ і ДКАУ