Призначення
Залізничний транспорт. Система пасивної безпеки (СПБ) для захисту пасажирів і персоналу поїзда і зменшення тяжких наслідків аварійних зіткнень
Технічні характеристики
СПБ дозволяє забезпечити поглинання енергії удару при зіткненні поїзда зі швидкістю 36 км/год з ідентичним поїздом або з вантажним вагоном масою 80 т, а також при зіткненні зі швидкістю 72 км/год з перешкодою масою 10 т на переїзді. Запропоновано конструкції пристрою поглинання енергії (ППЕ) з робочим ходом 300 – 700 мм та енергоємністю 0,3 – 1,1 МДж для вагонів та тягового рухомого складу



Переваги
При застосуванні СПБ безпека поїзда забезпечується при швидкості зіткнень до 36 км/год, в той час, як без СПБ – тільки до 10 км/год
Рівень готовності розробки. Пропозиції для комерціалізації.
IRL9, TRL9. На замовлення здійснюється виготовлення, постачання та гарантійне обслуговування ППЕ та кабін машиніста
Охорона інтелектуальної власності.
IPR3
| Контактна інформація: | |
| Інститут технічної механіки | НАН України і ДКА України |
| Україна 49005 м. Дніпро вул. Лешко-Попеля, 15 | |
| Контактна особа: | Соболевська Марина Богданівна |
| Тел. | (056) 372 06 40 |
| E-mail: | Office.itm@nas.gov.ua sobmb@i.ua |
| Web: | http://www.itm.dp.ua |

