Інформатика. Інноваційно-інформаційні процеси у маркетингу : монографія/за ред. Л.М. Савчук, М.О.Багорка. – Дніпро: Журфонд, 2019. – 336 с. ISBN 978-966-934-230-0 Розділ 2.3 Прокопчук Ю. А. Ребрендинг концепции “Мозг фирмы” в свете цифровой и технологической трансформации бизнес-процессов. Дніпро: Журфонд, 2019. – С. 82 – 94.

Савчук Л.М. – Національна металургійна академія України.

Багорка М.О. – Дніпровський державний аграрно-економічний університет.

Монографія розрахована на широке коло вітчизняних фахівців, науковців. Представлено результати досліджень з теорії, методології та практики сучасних інноваційно-інформаційних процесів у маркетингу.

Журнал “Технічна механіка”

Періодичність видання: 4 рази на рік

Мова видання: українська, англійська

Головний редактор: член-кореспондент НАН України Пошивалов В. П.

http://journal-itm.dp.ua/index_ukr.html