Система пасивного захисту пасажирського поїзда при аварійних зіткненнях

Призначення

Залізничний транспорт. Система пасивної безпеки (СПБ) для захисту пасажирів і персоналу поїзда і зменшення тяжких наслідків аварійних зіткнень

Технічні характеристики

СПБ дозволяє забезпечити поглинання енергії удару при зіткненні поїзда зі швидкістю 36 км/год з ідентичним поїздом або з вантажним вагоном масою 80 т, а також при зіткненні зі швидкістю 72 км/год з перешкодою масою 10 т на переїзді. Запропоновано конструкції пристрою поглинання енергії (ППЕ) з робочим ходом 300 – 700 мм та енергоємністю 0,3 – 1,1 МДж для вагонів та тягового рухомого складу

Рис. 1 Схема кабіни машиніста локомотива з елементами СПБ
Рис. 2 Розроблена конструкція пристрою поглинання енергії (ППЕ)
Рис. 3 Локомотив ЕП20 з розробленою СПБ

Переваги

При застосуванні СПБ безпека поїзда забезпечується при швидкості зіткнень до 36 км/год, в той час, як без СПБ – тільки до 10 км/год

Рівень готовності розробки. Пропозиції для комерціалізації.

IRL9, TRL9. На замовлення здійснюється виготовлення, постачання та гарантійне обслуговування ППЕ та кабін машиніста

Охорона інтелектуальної власності.

IPR3

Контактна інформація:
Інститут технічної механікиНАН України і ДКА України
Україна 49005
м. Дніпро
вул. Лешко-Попеля, 15
Контактна особа:Соболевська Марина Богданівна
Тел.(056) 372 06 40
E-mail:Office.itm@nas.gov.ua
sobmb@i.ua
Web:http://www.itm.dp.ua