Зносостійкий профіль ободу залізничного колеса

Призначення

Використання в існуючих або перспективних вантажних вагонах, що мають ковзуни постійного контакту, для умов експлуатації на залізницях України, інших країн СНД і Балтії (з шириною колії 1520 мм).

Технічні характеристики

Ресурс колеса до переточування 350 – 400 тис. км.

Рис. 1 Плями контакту на колесах зі стандартним профілем (а) і з профілем ІТМ-72-02 (б)
Рис. 2 Розподілення показників зносу поверхні кочення коліс зі стандартним профілем (а) і з профілем ІТМ-72-02 (б) по плямах контакту, приведених до меридіональної площини

Переваги

Збільшення ресурсу колеса з пропонованим профілем обода (за зносом гребеня) у порівнянні з колесом зі стандартним профілем (ГОСТ 9036-88) у 4-5 разів.

Рівень готовності розробки. Пропозиції для комерціалізації.

IRL3, TRL3. Проведено теоретичні дослідження для підтвердження проектних властивостей. Проведені перші переговори з потенційними клієнтами

Охорона інтелектуальної власності.

IPR3

Контактна інформація:
Інститут технічної механікиНАН України і ДКА України
Україна 49005
м. Дніпро
вул. Лешко-Попеля, 15
Контактна особа:Мокрій Тетяна Федорівна
Тел.(056) 372 06 40
E-mail:Office.itm@nas.gov.ua
Mokrii.T.F@nas.gov.ua
Web:http://www.itm.dp.ua